[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Dziękujemy za współpracę.Stopień ważności informacji    + ++1.Bieżące ceny z Giełdy Energii2.Bieżące ceny na futures z Giełdy Energii3.Ceny z Rynku Bilansującego4.Ceny z zagranicznych Giełd Energii (jeżeli jest to istotne, którymi rynkami sąPaństwo zainteresowani)5.Ceny produktów ropopochodnych (ropa, paliwa  cena hurtowa i detaliczna)6.Ceny gazu7.Ceny węgla8.Ceny tych towarów na rynkach zagranicznych9.Szybkie wiadomości/informacje o polskich rynkach energetycznych10.Szybkie wiadomości/informacje o zagranicznych rynkach energetycznych11.Dane na temat nowych i już istniejących umów obustronnych na rynkach ener-getycznych12.Prognoza pogody13.Baza danych z informacjami o przyszłych wydarzeniach (konferencje, zmianyprawne itd.)14.Czy oprócz wyżej wymienionych informacji interesuje Państwa coś jeszcze?15.Z jakich zródeł otrzymywali Państwo informacje do tej pory? Czy są Państwoz nich zadowoleni?Jeżeli mają Państwo jakieś pytania lub uwagi, uprzejmie prosimy o kontakt.yródło: ankieta przygotowana przez zespół konsultantów.Kup książkę Przeczytaj więcej o książce Reuters Serwis Polski 53Załącznik 15.Szacowany popyt na produktSektor Liczba Poziom Szacowa- Szacowana liczba klientów Spodzie-firm* zaspokoje- na liczba w 2005 r.wanynia potrzeb klientów poziomOptymis- Pesymis- Reali-informa- w 2002 r.popytutyczna tyczna stycznacyjnych** w 2005 r.(waga (waga (waga20%) 30%) 50%)Firmy b.d.b.d.0 5 0 2 2finansowe //spekulanciFirmy 600 ++ 3 20 4 5 7,7przemysłoweMiędzynarodo- b.d.+ 2 10 3 5 5,4wi graczeElektrownie 20 + 8 20 10 20 17Dystrybutorzy 33 + 5 30 10 20 19Handlowcy b.d.+ 0 10 2 5 5,1energiąPSE 1 ++ 1 8 1 5 4,4Całkowita 19 103 30 62 60,6liczba klientów* W podsegmentach zostali uwzględnieni obecni i potencjalni klienci Reutersa, którzy mieli do czynienia z rynkiem ener-getycznym.** Skala od   do ++.Oznaczenia: b.d. brak danych.yródło: wywiady i wnioski zespołu.Kup książkę Przeczytaj więcej o książce 54 I.Studia przypadków z zakresu zarządzania strategicznego i marketinguReuters Serwis Polski  arkusz z pytaniami pomocniczymii zadaniami1.Na czym polega produkt, który chce wprowadzić Reuters?2.Od czego zależy powodzenie wprowadzenia modułu energii do RSP?3.Jakimi kryteriami powinien się kierować Reuters? Jaka jest sytuacja na rynkuenergetycznym? Jak rozwój rynku energetycznego wpłynie na potencjalnyprodukt Reutersa? Czy jest dla niego miejsce na tym rynku? Dlaczego?4.Co przemawia za wprowadzeniem nowego modułu, a co przeciw?5.Gdybyś był członkiem zespołu doradczego, jakie działania zaproponowałbyśReutersowi i jak byś je uzasadnił?Przygotuj zwięzły i rzeczowy raport dla kierownictwa Reuters Polska  jedno-stronicowe streszczenie menedżerskie (Executive Summary)  liczący 1800 zna-ków i ewentualne załączniki (łącznie maksymalnie 3 strony, 3600 znaków).Sugerowana literatura uzupełniającaAnderson J.C., Narus J.A., van Rossum W., Customer Value Propositions in BusinessMarkets,  Harvard Business Review , marzec 2006.Porter M., How Competitive Forces Shape Strategy,  Harvard Business Review , ma-rzec kwiecień 1979.Kup książkę Przeczytaj więcej o książce [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lo2chrzanow.htw.pl